تازه های موسیقی بندرعباس

         مامبو لیوا و فرار از تکرار

 یکشنه و دو شنبه همین هفته کنسرت گروه مامبو لیوا در سالن غدیر گلشهر راس ساعت هشت ونیم برگذار می شود. مامبو که انگار خودش هم از تکرار خسته شده این بار برای فرار از این معضل دست به دامان سهیل نفیسی شده است . شاید با حضور او مامبو رنگ و بوی دیگری بگیرد . این کنسرت به بهانه بزرگداشت ابراهیم منصفی برگذار می شود .

          باز هم ناصر

   خبرهای جدید  از ناصرعبدالهی حاکیست که او  اینبار هم کار متفاوتی از کاست قبلی خود ارائه میدهد . او اینبار به سراغ ترانه یمبو سهله رفته و با باسازی آن قصد دارد یکی دیگر از ترانه های قدیمی را سرزبانها بیاندازد . امیدواریم او اینبار نام اهنگساز واقعی این ترانه را هم از یاد نبرد . و به جای نوشتن کلمه ملودی محلی نام صاحب این کار را قید کند . یکی دیگر از ترانه هایی که ناصر روی آن کار می کند چوک قشم است . که می گویند با ریتم راک همراهی می شود . دوستانی که اجرای این ترانه را شنیده اند اعتقاد دارند این ترانه سروصدای زیادی به پا می کند .

        تولد گروه گاما

  محسن آزاد بخش جوان با استعدادی است که با کمک دوستانش می خواهد آهنگ هایش را به گوش شما برساند . او عاشق اریک کلاپتن است و شاید کارهایش هم بوی اریک گرفته باشد .

محسن آزاد بخش

مصطفی کیبرورد او را می نوازد .  محسن آوخ تومبا و سروش خرمی هم گیتارباس. ترانه ها هم سروده های علی رضایی شریف هستند به علاوه چند ترانه که از خود محسن است . او و گروهش مشغول ضبط کارهایشان در استدیوی سروش هستند .

   امیر رحمانیان و دردسرهای ضبط   

   امیر رحمانیان هم ترانه هایش را آماده ضبط دارد ولی هنوز نتوانسته با استدیو های بندر به توافق برسد . تمام ترانه ها از سروده های مجید ذاکری هستند . ترانه هایی که از فضاهای تازه ای برخوردارند  و شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

   رضا صادقی و کارهای تازه

 روز به روز بر شهرت و محبوبیت رضا در ایران افزوده می شود . واین باعث افتخار ما بندریهاست . می گویند رضا به اندازه سه کاست کار آماده دارد . کی به بازار می آید خدا می داند . شایعه شده اواخر آذر ماه اولین کاست او را خواهیم شنید . 

   پیوند و آهنگساز ازبک

 کاست جدید پیوند شامل ده ترانه است. پنج ترانه بندری و پنچ ترانه فارسی، که تمامی آنها هم  از سروده های مجید ذاکری هستند . پیوند از آهنگسازهای مختلفی استفاده کرده تا فضای موسیقیایی کارهایش یکنواخت نشود . کار تنظیم کاست او هم برعهده یک موسیقیدان ازبک به نام عادل است .

 محمد روهنده و نوازنده های آماتور

محمد روهنده

  روهنده بعد از اینکه به در خواست اسپانسرها  برای رفتن به تهران جواب رد داده، یک کار جدید به بازار داده که زیاد جالب نیست . متاسفانه نوازنده این کاست در سطح او نیست. ولی مثل اینکه او هم مشغول ضبط یک کار جدید با نوازندگی میلاد است .

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر بایرنی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ق.ظ http://hood.blogsky.com

سلام خسته نباشی

وبلاگ خوبی داری
موفق باشی و خدانگهدار

کامیرا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 ب.ظ http://bandarabbasity.blogsky.com

سلام. من که بیشتر از همه به رضا صادقی علاقه دارم و بی صبرانه منتظر ترانه های جدیدش هستم. حالا از ناصر هم بدم نمیاد چون آلبوم آدم و حواش بد نبود. و اما در مورد این گروه هایی که گفتی من هیچکدوم رو نمیشناسم و فقط از طریق توئه که باهاشون آشنا میشم. راستی در مورد کنسرت بیشتر توضیح بده. اگه قشنگه ماهم بریم ...

TNT سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ق.ظ http://tnt.persianblog.com

روحت شاد.

سینا چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ق.ظ

درباره اقای باقری گیتارزن معروف گلشهر هم بنویس وکنسرتهای شبانه یادش بخیر چه شبهای سیا تو افتخار ما هستی

رضا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ق.ظ

من اولین بار بود که به این سایت آمدم
خوشم امد
موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ http://abrsamusic.blogfa.com

سلام راستی می خواستم درباره ی یک آهنگ ساز به نام محمد امین نظری و امیر علی که خواننده هست بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد